Využití mobilního marketingu v gastronomických službách – Bc. Věra Lorencová
Bc. Věra Lorencová
Diplomová práce
Využití mobilního marketingu v gastronomických službách
The Use of Mobile Marketing in Gastronomy Services
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je na základě teoretických předpokladů identifikovat potenciál využití mobilního marketingu v gastronomických službách. Teoreticko-metodologická část zpracovává problematiku telekomunikačního trhu, marketingu, marketingového výzkumu, analýzu vnějšího prostředí, marketingový mix a mobilní marketing. Analytická část se zaměřuje na práci s primárními informacemi, které budou …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is based on theoretical assumptions to identify the potential of mobile marketing in gastronomic services. The theoretical and methodological part deals with telecommunication market, marketing, marketing research, internal and external environment analysis, marketing mix and mobile marketing. The analytical part focuses on working with primary information to be obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/l26x4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: Ing. Josef Pátek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LORENCOVÁ, Věra. \textit{Využití mobilního marketingu v gastronomických službách}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/evf649/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková