Kateřina HUPLÍKOVÁ

Diplomová práce

Žák jako spolutvůrce třídního přírodovědného kurikula na 1. stupni ZŠ

The pupil as co-creator of class natural science curriculum for the firist primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zájmem žáka v přírodovědné hodině. Konkrétně pak nahlíží zejména na zvídavé otázky žáků 1. stupně a na přírodovědná témata, která by je mohla v rámci výuky zajímat. Na žáka je zde pohlíženo jako na potencionálního spolutvůrce výuky, který se podílí společně s učitelem na tvorbě kurikula, zejména pak na vymezení obsahů v přírodovědném vyučování. V teoretické části jsou …více
Abstract:
This thesis deals with pupil's interest in science class. Specifically, in particular, looks at the curious questions of primary school pupils and natural science topics that could, in the context of teaching be interesting to them. The pupil is here seen as a potential co-creator of teaching and is involved together with the teacher on creating the curriculum , especially in the definition of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HUPLÍKOVÁ, Kateřina. Žák jako spolutvůrce třídního přírodovědného kurikula na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta