Školní vzdělávací program a strategie výuky – Ing. Marcela BARÁKOVÁ
Ing. Marcela BARÁKOVÁ
Bakalářská práce
Školní vzdělávací program a strategie výuky
School educational programm and strategy education at sOš and SOU - MŠp, Letovice, Tyršova 500.
Anotace:
Téma bakalářské práce je zaměřeno na problematiku tvorby školního vzdělávacího programu. V teoretické části se zabývá teoretickou podstatou školního vzdělávacího programu, na kterou navazuje rozpracování podstaty výchovně vzdělávacích cílů pro potřeby tvorby daného vzdělávacího programu. Teoretickou část uzavírá nástin klasifikace výukových metod. Praktická část představuje nástin řešení tvorby školního …víceAbstract:
The topic of my bachelor work is focused on problematics of school educational progragramm ( SEP) creation. The teoretical part talks about is devoted to teoretical core of SEP on which continues envolving core of educational aims for needs of creation that SEP. The outline of clasification of educational methods closes the teoretical part. The practical part represents outline of solution of SEP at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008
Identifikátor:
7728
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARÁKOVÁ, Marcela. Školní vzdělávací program a strategie výuky. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Využití aktivizujících výukových metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Kateřina Martináková -
Využití aktivizačních metod na střední škole
Barbora Mládek -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ