Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu – Ing. Hana HOUŠŤOVÁ
Ing. Hana HOUŠŤOVÁ
Master's thesis
Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu
The Google Analytics implementation project aimed to increasing electronic marketing efficiency
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt implementace Google Analytics {--} bezplatné služby od společnosti Google sloužící jako nástroj pro analýzu internetových stránek. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje zaměřené především na oblast Internetu, elektronického podnikání a marketingu. Tyto informace pak slouží jako podklad při zpracování části praktické. Následující praktická …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to propose the project of the implementation of Google Analytics {--} a free service powered by the Google company serving as a tool for the web sites analysis. In the theoretical part, there are elaborated the literary sources focused especially on the Internet, e-commerce and marketing. These information then serve as a base for processing the practical part. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14753
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOUŠŤOVÁ, Hana. \textit{Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/evxnec/.
Jak správně citovat práci
HOUŠŤOVÁ, Hana. Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Elektronický marketing a analýza návštevnosti webových stránok
Lenka Kmeťová -
Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Zdeněk Zoubek -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Elektronický marketing samostatně výdělečně činných osob
Milan Ludík -
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović