Jiří Novotný
Bachelor's thesis
Analýza konkurenční schopnosti firmy ENAPO a.s.
The Competition Analysis of Company ENAPO a.s.
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Analýza konkurenční schopnosti firmy ENAPO OBCHODNÍ a.s. Toto téma bylo vybráno, jelikož téma konkurenceschopnosti je velmi důležitým tématem pro každé vedení firmy, která chce být úspěšná.Zkoumaná problematika se týká maloob-chodního prostředí, mj. proto, aby bylo zjištěno, zda jsou obchody v tomto prostředí stále konkurenceschopné. Obzvláště v dnešní době, kdy trh ovládají …moreAbstract:
The topic of my bachelor thesis is an analysis of competitiveness of the company ENAPO OBCHODNÍ a.s. I choose this topic, because the topic of competition is very important topic for every ma-nagement, which wants to be successful. I choose retail environment, because I was curious whether the companies in this environment is still competitive. Especially in this time, when big supermarkets leads all …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2016
Accessible from:: 16. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Novotný, Jiří. Analýza konkurenční schopnosti firmy ENAPO a.s.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
Yana Lazareva -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Zhodnocení konkurenční schopnosti malého podniku působícího v oboru online-marketingu
Michaela Sýkorová -
Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody
Tereza Sloupenská -
Konkurenční pozice podniku na trhu
Lucie Strnádková -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě
Veronika Ščipáková -
Vyhodnocení investičního chování na základě dotazníkového šetření
Barbora Lehmanová