Analýza konkurenční schopnosti firmy ENAPO a.s. – Jiří Novotný
Jiří Novotný
Bakalářská práce
Analýza konkurenční schopnosti firmy ENAPO a.s.
The Competition Analysis of Company ENAPO a.s.
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Analýza konkurenční schopnosti firmy ENAPO OBCHODNÍ a.s. Toto téma bylo vybráno, jelikož téma konkurenceschopnosti je velmi důležitým tématem pro každé vedení firmy, která chce být úspěšná.Zkoumaná problematika se týká maloob-chodního prostředí, mj. proto, aby bylo zjištěno, zda jsou obchody v tomto prostředí stále konkurenceschopné. Obzvláště v dnešní době, kdy trh ovládají …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is an analysis of competitiveness of the company ENAPO OBCHODNÍ a.s. I choose this topic, because the topic of competition is very important topic for every ma-nagement, which wants to be successful. I choose retail environment, because I was curious whether the companies in this environment is still competitive. Especially in this time, when big supermarkets leads all …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Novotný, Jiří. Analýza konkurenční schopnosti firmy ENAPO a.s.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
Yana Lazareva -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Zhodnocení konkurenční schopnosti malého podniku působícího v oboru online-marketingu
Michaela Sýkorová -
Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody
Tereza Sloupenská -
Konkurenční pozice podniku na trhu
Lucie Strnádková -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě
Veronika Ščipáková -
Vyhodnocení investičního chování na základě dotazníkového šetření
Barbora Lehmanová