Využití technologie Web 2.0 v marketingové propagaci – Bc. Michal Prouza
Bc. Michal Prouza
Diplomová práce
Využití technologie Web 2.0 v marketingové propagaci
Application of Web 2.0 in marketing promotion
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Využití technologie Web 2.0 v marketingové propagaci“ je popis a názorná ukázka využití specifik marketingové komunikace skrz internet, který je reprezentován službami s označením Web 2.0. Práce se pak věnuje základním způsobům marketingové propagace v tomto prostředí: optimalizaci pro vyhledávače, řízení PPC kampaní a virálnímu marketingu. V rámci praktické části jsou realizovány …víceAbstract:
In my diploma thesis I have aimed at describing and analyzing real aspects of using marketing communication via the Internet, which is represented by services known as Web 2.0. Thesis deals with basic ways of marketing promotion via this channel: SEO (search engine optimalization), management of PPC campaigns and viral marketing. Several advertising campaigns have been realized in practical part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jk9ah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Jan Žák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk -
Efektivita užití humoru v reklamní kampani
Martina Masná -
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková -
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
Jakub Štumper -
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
Martina Svobodová -
Efektivita reklamní kampaně
Martin Koutný -
Efektivita reklamy a reklamní kampaně v Česke republice u vybraného doplňku stravy.
Aneta Drastíková -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk