Role rodilého mluvčího ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy – Hedvika ŠTĚPÁNOVÁ
Hedvika ŠTĚPÁNOVÁ
Master's thesis
Role rodilého mluvčího ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
The role of the English native speaker in teaching English language at primary level
Anotácia:
Tato diplomová se zabývá rolí rodilého mluvčího na prvním stupni základní školy. Teoretická část je zaměřena na osvojování a učení jazyka a opírá se o Krashenovu teorii osvojování. Dále rozebíráme metody výuky cizího jazyka na prvním stupni základní školy a osobnost učitele.V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu, který probíhal v pražské základní škole Campanus, kde působí dva rodilí mluvčí …viacAbstract:
The dissertation deals with role of native speaker in primary school. The theoretical part is focused on language acquisition and learning foreign language and it relies on Krashen´s theory of language acquisition. It discuss methods of teaching english young learners and teacher personality. In the empirical part are results of observations in primary school in Prague. There teach two native speakers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚPÁNOVÁ, Hedvika. \textit{Role rodilého mluvčího ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ew5d5e/.
Jak správně citovat práci
ŠTĚPÁNOVÁ, Hedvika. Role rodilého mluvčího ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching for Primary Schools - English Language
Práce na příbuzné téma
-
Práce s mechanizmy a projevy pozitivního a negativního transferu mezi ruštinou a češtinou při výuce ruského jazyka
Sendy Motin -
Druhý jazyk ve výuce a v životě: Transakce emocionality a pragmatické kompetence a jejich vliv na utváření pocitů identitní blízkosti imigrantů k nové společnosti
Martina Hrdá -
A Methodological Handbook of Pronunciation for Teachers of English and with a Focus on Young Learners
Barbora Váchová -
Lingvistické prvky Angličtiny jako druhého jazyka: Průzkum rodilých mluvčích Německého jazyka
Caroline OTTOVÁ -
Specifika výuky češtiny jako cizího jazyka u mluvčích španělštiny, italštiny a řečtiny
Veronika Macíková -
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová -
Přístup k výuce kultury a reálií v cizích jazycích: Ruský jazyk
Alice Bolcková