Bc. Markéta Rychnovská

Diplomová práce

Vliv barev a jeho využití v marketingu

Effect of color and it use in marketing
Anotace:
Abstrakt Název diplomové práce je Vliv barev a jeho využití v marketingu. Úvodem se věnuji marketingu, barvám, vnímáním barev, psychologickému významu barev a také charakteristice log. V neposlední řadě se zaměřuji na barvy spojené s podnikáním. Dále charakterizuji vybranou metodu marketingového výzkumu (dotazník). V druhé části práce je popsán průběh dotazníkového šetření a navrženy nejvhodnější barvy …více
Abstract:
Abstract The title of thesis is the effect of color and its use in marketing. The introduction deals with marketing, colors, color perception, the psychological meaning of colors and characteristics of logos. Finally, I focus on the colors associated with business. I further characterize the selected method of marketing research (questionnaire). The second part of the thesis describes the process of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace