Vliv barev a jeho využití v marketingu – Bc. Markéta Rychnovská
Bc. Markéta Rychnovská
Diplomová práce
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Effect of color and it use in marketing
Anotace:
Abstrakt Název diplomové práce je Vliv barev a jeho využití v marketingu. Úvodem se věnuji marketingu, barvám, vnímáním barev, psychologickému významu barev a také charakteristice log. V neposlední řadě se zaměřuji na barvy spojené s podnikáním. Dále charakterizuji vybranou metodu marketingového výzkumu (dotazník). V druhé části práce je popsán průběh dotazníkového šetření a navrženy nejvhodnější barvy …víceAbstract:
Abstract The title of thesis is the effect of color and its use in marketing. The introduction deals with marketing, colors, color perception, the psychological meaning of colors and characteristics of logos. Finally, I focus on the colors associated with business. I further characterize the selected method of marketing research (questionnaire). The second part of the thesis describes the process of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rmnj3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Psychologie barev
Dominik NOVÁK -
Psychologický rozměr barev jako součást efektivního marketingu
Zabrucká Zabrucká