Marketingová podpora produktů dětské výživy společnosti Nutricia – Veronika Žižková
Veronika Žižková
Master's thesis
Marketingová podpora produktů dětské výživy společnosti Nutricia
Marketing support of baby food in the company Nutricia
Abstract:
Cílem diplomové práce je představit správný způsob výživy dětí do tří let, popsat trh dětské výživy a trendy v této kategorii. Dále aplikovat teoretické poznatky marketingového mixu na jednoho z nejsilnějších hráčů na trhu dětské výživy, společnost Nutricia. Na závěr, pomocí výsledků z výzkumu, navrhnout pro tuto společnost marketingová doporučení. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - na část …moreAbstract:
The aim of the thesis is to present a correct way of proper child nutrition under three years of age, describe the baby food market and trends in this category. Then, apply the theoretical knowledge of the marketing mix to one of the strongest players in the baby food market, the company Nutricia. In conclusion, using the results of the research, suggest for this company marketing recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40330
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2014
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Lukáš Procházka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40330
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu
Nikola Korychová -
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
Barbora Vojtěchová -
Problematika nedostatečného kojení a agresivní propagace umělé dětské výživy v Indonésii
Natálie SÝKOROVÁ -
Economic comparison of online marketing campaigns: A case study in area of baby nutrition
Žaneta Šupová -
Analysis of Baby Friendly Hotels in the City of Prague
Sebastian Armentano -
The Language of Food Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Food Advertisements
Michaela MRKÁČKOVÁ -
Marketingová komunikace LOVE FOOD cafe
Nela Trebatická -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová