Marketingová podpora produktů dětské výživy společnosti Nutricia – Veronika Žižková
Veronika Žižková
Diplomová práce
Marketingová podpora produktů dětské výživy společnosti Nutricia
Marketing support of baby food in the company Nutricia
Anotace:
Cílem diplomové práce je představit správný způsob výživy dětí do tří let, popsat trh dětské výživy a trendy v této kategorii. Dále aplikovat teoretické poznatky marketingového mixu na jednoho z nejsilnějších hráčů na trhu dětské výživy, společnost Nutricia. Na závěr, pomocí výsledků z výzkumu, navrhnout pro tuto společnost marketingová doporučení. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - na část …víceAbstract:
The aim of the thesis is to present a correct way of proper child nutrition under three years of age, describe the baby food market and trends in this category. Then, apply the theoretical knowledge of the marketing mix to one of the strongest players in the baby food market, the company Nutricia. In conclusion, using the results of the research, suggest for this company marketing recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40330
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Lukáš Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40330
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu
Nikola Korychová -
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
Barbora Vojtěchová -
Problematika nedostatečného kojení a agresivní propagace umělé dětské výživy v Indonésii
Natálie SÝKOROVÁ -
Economic comparison of online marketing campaigns: A case study in area of baby nutrition
Žaneta Šupová -
Analysis of Baby Friendly Hotels in the City of Prague
Sebastian Armentano -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
The Language of Food Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Food Advertisements
Michaela MRKÁČKOVÁ