Podnikatelský záměr – internetový obchod s dárkovým zbožím – Aneta Raimundová
Aneta Raimundová
Master's thesis
Podnikatelský záměr – internetový obchod s dárkovým zbožím
Business plan
Abstract:
Cílem diplomové práce je sestavit konkrétní podnikatelský plán a ověřit jeho konkurenceschopnost v praxi. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž teoretická část se zabývá základními pojmy související s podnikáním a podnikatelským plánem, především jak se sestavuje, jaká by měla být jeho podoba a co by mělo být jeho součástí. V praktické části je sestaven konkrétní podnikatelský …moreAbstract:
The aim of the dissertation is a business plan concept and verification of its competitiveness in practice. The thesis is divided into a theoretical part, I focus on basic business terms and the actual business plan, mainly why and how the thesis is conceived, how it should look like and what should be in. In the practical part I describe how to set the business plan for an existing internet shop with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56479
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: Blanka Habrmanová
- Reader: Ladislav Hartman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56479
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš