Bc. Venera Argirova
Bakalářská práce
Marketingová segmentace
Marketing segmentation
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifikou marketingové segmentace trhu. První části obsahují rešerši odborné literatury a jsou souhrnem poznatku o marketingové segmentaci potřebných k napsání této práce. V další časti je provedená segmentace zákazníků Tesco s ohledem na jejich zájem nakupovat online. Pro vypracování práce byly použité primární data z marketingového dotazníku.Abstract:
The bachelor´s thesis deals with the specifics of marketing market segmentation. The theoretical part contains a search of professional literature and is a summary of knowledge about marketing segmentation needed to write this work. In the practical part, segmentation of Tesco customers is performed with regard to their interest in shopping online. Primary data from the marketing questionnaire were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/asew6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
- Oponent: Ing. David Schüller, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková