Podpora žáka s odlišným mateřským jazykem v 1. ročníku ZŠ – Denisa NĚMCOVÁ
Denisa NĚMCOVÁ
Diplomová práce
Podpora žáka s odlišným mateřským jazykem v 1. ročníku ZŠ
Případová studie žáků s OMJ navštěvujících kurz jazykové přípravy
Preschool child with a different mother tongue and its readiness for entering primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývala tématem podpory žáků s odlišným mateřským jazykem v 1. ročníku základní školy. Cílem práce bylo provést evaluaci působení kurzu jazykové přípravy na vybrané základní škole, který žáci s odlišným mateřským jazykem navštěvovali v 1. pololetí školní docházky. Pro porovnání výsledků byla u žáků provedena jazyková a pedagogická diagnostika na začátku školních docházky a následně …víceAbstract:
The diploma thesis dealt with the support of a pupils with a different mother tongue in the 1st year of primary school. The aim of the work was to evaluate the operation of a language training course at a selected primary school, whose pupils with different mother tongues attended in the first semester of school attendance. To compare the results, the pupils´ language and pedagogical diagnostics have …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Káňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NĚMCOVÁ, Denisa. Podpora žáka s odlišným mateřským jazykem v 1. ročníku ZŠ. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ