Mobilná aplikácia ako súčasť marketingovej komunikácie Fakulty managementu VŠE – Alexandra Vašková
Alexandra Vašková
Diplomová práce
Mobilná aplikácia ako súčasť marketingovej komunikácie Fakulty managementu VŠE
Mobilní aplikace jako součást marketingové komunikace Fakulty managementu VŠE
Anotace:
Diplomová práce se zaměří na moderní trendy v marketingové komunikaci konkrétní vzdělávací instituce. Hlavním cílem práce je analyzovat a navrhnout mobilní aplikaci pro Fakultu managementu VŠE coby nový nástroj marketingové komunikace vůči zájemcům o studium a potenciálním studentům. V teoretické části práce autorka pojedná také o obecných tématech strategického řízení vysokých škol, marketingové komunikace …víceAbstract:
Diploma thesis focuses on modern trends in marketing communication of specific educational institution. Main goal of the thesis is to analyse and to design of a mobile application for Faculty of Management University of Economics in Prague as a new tool of marketing communication intended for candidates interested in studying and potential students. Theoretical part of the thesis includes general topics …víceAbstract:
Diplomová práca sa zameria na moderné trendy v marketingovej komunikácii konkrétnej vzdelávacej inštitúcie. Hlavným cieľom práce je analyzovať a navrhnúť mobilnú aplikáciu pre Fakultu managementu ako nový nástroj marketingovej komunikácie voči záujemcom o štúdium a potenciálnym študentom. V teoretickej časti práce autorka pojedná o všeobecných témach strategického riadenia vysokých škôl, marketingovej …víceKlíčová slova
design mobilní aplikace moderní trendy v marketingové komunikaci marketingová komunikace strategické řízení vysokých škol mobilní aplikace chytrý telefon mobilní marketing
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42530
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Jiří Přibil
- Oponent: Veronika Zelená
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42530
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Moderné trendy v marketingu
Dominika Straková -
Súčasný vývoj a moderné trendy v ekologickom poľnohospodárstve.
Mikuláš Džuppa -
Nové trendy a smart řešení v logistice
Ladislav Šepeľa -
Nové trendy a smart řešení v logistice
Ladislav Šepeľa -
Trendy v gastronómii
Zuzana Leleková -
Moderné trendy v ultrasonografii
Rastislav PRIADKA -
Nové trendy v ubytování – případová studie podnikatelského investičního záměru „tiny house“
Magdaléna Kotrčová -
Občanská společnost v Japonsku v čase pozdní moderny.
Barbora Postránecká