Dalibor Dvořák

Bachelor's thesis

Key Account Management

Abstract:
Práce monitoruje rozvoj českého maloobchodního trhu od roku 1989 do roku 2006. Zaměřuje se na vstup mezinárodních obchodních řetězců do České republiky a na s ním spojený vznik a rozvoj Key Account Managementu. Stěžejní je analýza činností Key Account oddělení tabákové společnosti Imperial Tobacco CR. Nezbytným předpokladem je také identifikace a charakteristika českého tabákového trhu.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2007
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3777

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod