Dalibor Dvořák
Bachelor's thesis
Key Account Management
Abstract:
Práce monitoruje rozvoj českého maloobchodního trhu od roku 1989 do roku 2006. Zaměřuje se na vstup mezinárodních obchodních řetězců do České republiky a na s ním spojený vznik a rozvoj Key Account Managementu. Stěžejní je analýza činností Key Account oddělení tabákové společnosti Imperial Tobacco CR. Nezbytným předpokladem je také identifikace a charakteristika českého tabákového trhu.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3777
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2007
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3777
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Trh maloobchodných nehnuteľností - obchodní centra v České republice
Martina Kvasnová -
Trh maloobchodných nehnuteľností - komparácia Česko a Slovensko
Martina Kvasnová -
Maloobchodní trh s pivem. Příležitosti pro pivní kategorie
Marie Caldová -
Uvedení nového produktu Bonduelle na český trh
Karolína Černohorská -
Trh biopotravin v České republice
Tereza Brožková -
Trh bezlepkových potravin
Tereza Lukůvková -
Vstup produktu na český trh
Radka Leblochová -
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková