Proč lidé podléhají reklamě? – Bc. Tereza Kordíková
Bc. Tereza Kordíková
Bakalářská práce
Proč lidé podléhají reklamě?
Why people are governed by advertisements
Anotace:
Teoreticko-metodologická část práce se zabývá marketingovými teoriemi, které dávají vysvětlení a podklad pro pojem reklama. Popisuji různé druhy reklamy a míru jejich účinnosti na zákazníka. Řeším vztah zákazníka a reklamy, kde zákazníka probírám z hlediska psychologického a z hlediska ovlivnitelnosti reklamou. V aplikační části práce tvořím případovou studii na společnost Avon Cosmetics, kde za pomocí …víceAbstract:
The theoretical-methodological part of this work deals with marketing theories, which give explanation and basis for term advertisement. I describe several types of advertisements and their degree of effectiveness towards a customer. I deal with the relationship between customer and advertisement, where I study two points of view in relation to a customer, that is psychological and degree of influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fa8ln/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková