Bc. Tereza Kordíková

Bakalářská práce

Proč lidé podléhají reklamě?

Why people are governed by advertisements
Anotace:
Teoreticko-metodologická část práce se zabývá marketingovými teoriemi, které dávají vysvětlení a podklad pro pojem reklama. Popisuji různé druhy reklamy a míru jejich účinnosti na zákazníka. Řeším vztah zákazníka a reklamy, kde zákazníka probírám z hlediska psychologického a z hlediska ovlivnitelnosti reklamou. V aplikační části práce tvořím případovou studii na společnost Avon Cosmetics, kde za pomocí …více
Abstract:
The theoretical-methodological part of this work deals with marketing theories, which give explanation and basis for term advertisement. I describe several types of advertisements and their degree of effectiveness towards a customer. I deal with the relationship between customer and advertisement, where I study two points of view in relation to a customer, that is psychological and degree of influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace