Matěj Škáva

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)

McDonald's marketing strategy on the Czech market from the point of view of sustainability (targeting Generation Z)
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu současné marketingové strategie společnosti McDonald's na českém trhu z pohledu udržitelnosti a navrhnout její zlepšení do budoucna. Zároveň práce diskutuje způsoby, kterými je cíleno na Generaci Z jako spotřebitele. Bakalářská práce je rozdělena na čtyři hlavní kapitoly. První kapitola se věnuje teoretickému stanovení pojmů důležitých k pochopení tématu …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze the current marketing strategy of McDonald's on the Czech market from the point of view of sustainability and to propose its improvement in the future. At the same time, the work discusses the ways in which Generation Z is targeted as consumers. The bachelor thesis is divided into four main chapters. The first chapter is devoted to the theoretical determination …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94458