Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z) – Matěj Škáva
Matěj Škáva
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)
McDonald's marketing strategy on the Czech market from the point of view of sustainability (targeting Generation Z)
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu současné marketingové strategie společnosti McDonald's na českém trhu z pohledu udržitelnosti a navrhnout její zlepšení do budoucna. Zároveň práce diskutuje způsoby, kterými je cíleno na Generaci Z jako spotřebitele. Bakalářská práce je rozdělena na čtyři hlavní kapitoly. První kapitola se věnuje teoretickému stanovení pojmů důležitých k pochopení tématu …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze the current marketing strategy of McDonald's on the Czech market from the point of view of sustainability and to propose its improvement in the future. At the same time, the work discusses the ways in which Generation Z is targeted as consumers. The bachelor thesis is divided into four main chapters. The first chapter is devoted to the theoretical determination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94458
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Milan Postler
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKÁVA, Matěj. \textit{Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/exklqy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94458
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić