Proposal of a Marketing Strategy – Bc. Bc. Mgr. Jana Ludíková
Bc. Bc. Mgr. Jana Ludíková
Diplomová práce
Proposal of a Marketing Strategy
Proposal of a Marketing Strategy
Anotace:
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro konkrétní podnik. Práce předkládá odborné informace o marketingovém procesu segmentace, zacílení a umístění na základě různých pohledů marketingové teorie i praxe a seznamuje s několika způsoby analýzy situace i prostředí. Dále práce uvádí fakta o přístupu CRM a definuje způsob hodnocení navržených strategií. V praktické části jsou tyto …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is a proposal of a marketing strategy for a particular company. Scientific information on marketing process of segmentation, targetin and positioning based on different opinions in marketing theory and practice is presented within it as well as various kinds of situation and environment analysis. Furthermore, facts on CRM approach are submitted together with evaluation …víceKeywords
Marketingová strategie STP proces analýzy SWOT analýza PEST analýza BSC Porterova analýza pěti sil GE matice rozvoj marketingového programu CRM marketingový koncept B2B prostředí Marketing strategy STP process SWOT analysis PEST analysis Balanced Scorecard Porter´s analysis Five forces GE matrix marketing program development marketing concept B2B environment
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/grdmq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2008
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
ANALÝZA ZNAČKY H.E.A.T. PROGRAM A NÁVRH MARKETINGOVÉHO PLÁNU PRO JEJÍ ROZVOJ V OBDOBÍ ZÁŘÍ 2010 AŽ KVĚTEN 2011
Tomáš HÝNA -
Analýza marketingových charakteristik a spokojenosti zákazníků s realizací specifického cvičebního programu, mapování motivace k pohybu u frekventantů rekondičního cvičení (pilates)
Kateřina Doubravová -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Analysis of the copper market and the direction of China’s copper industry
Ying Fang -
ESG audit of I.C.J., s.r.o.
Anastasiya Shalahava -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova