Bc. Bc. Mgr. Jana Ludíková

Master's thesis

Proposal of a Marketing Strategy

Proposal of a Marketing Strategy
Abstract:
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro konkrétní podnik. Práce předkládá odborné informace o marketingovém procesu segmentace, zacílení a umístění na základě různých pohledů marketingové teorie i praxe a seznamuje s několika způsoby analýzy situace i prostředí. Dále práce uvádí fakta o přístupu CRM a definuje způsob hodnocení navržených strategií. V praktické části jsou tyto …more
Abstract:
The subject of this diploma thesis is a proposal of a marketing strategy for a particular company. Scientific information on marketing process of segmentation, targetin and positioning based on different opinions in marketing theory and practice is presented within it as well as various kinds of situation and environment analysis. Furthermore, facts on CRM approach are submitted together with evaluation …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2008
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta