Jan Skriečka
Master's thesis
Kameraman a objektiv
Cinematographer and the lens
Abstract:
Tato diplomová práce si klade za cíl podívat se na problematiku výběru vhodnýchobjektivů před natáčením z hlediska jejich estetického a psychologickéhopůsobení na diváka. Zkoumanými parametry a vlastnostmi jsou: ohniskovávzdálenost, clonové číslo a hloubka ostrosti a parazitní světloAbstract:
The goal of this thesis is to summarize the possibilities of choosing anappropriate lens for each film project in terms of aesthetical and psychologicaleffects on the viewer. Researched parameters and characteristics are: focallength, f stop and depth of field and lens flares.Keywords
filmová technikaKeywords
kameramaniKeywords
objektivyKeywords
optikaKeywords
práce kameramanaKeywords
světlo ve filmuKeywords
filmový obrazKeywords
analýzy filmových dělKeywords
filmové kamery
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/9661
Thesis defence
- Date of defence: 5. 10. 2016
- Supervisor: Vladimír SMUTNÝ
- Reader: Antonín MIKŠ
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 2. 2017 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Theses on a related topic
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Dramaturgie a filmový scénář z perspektivy práce kameramana
Lubomír Ballek -
Řemeslem kameramana ke slávě umělce obrazu
Lubomír Ballek -
Úloha kameramana v hraném filmu
Daniel Adam