Marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Klára Milatová
Bc. Klára Milatová
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro vybraný podnikatelský subjekt. Teoretická část práce popisuje teoretická východiska spojená s tvorbou marketingové strategie. Praktická část práce zahrnuje charakteristiku vybraného podniku a analýzu jeho současné marketingové strategie. V závěrečné části práce bude na základě zjištěných informací navržena marketingová strategie a doporučení …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to design a marketing strategy for a selected company. The theoretical part describes the theoretical basis associated with the creation of marketing strategy. The practical part of the work includes the characteristics of the selected company and the analysis of its current marketing strategy. In the final part of the work, based on the information obtained, a marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/xv9rd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Meixnerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Perception of Strategy Formulation Process in the Sport Environment and Its Influence on Performance of the Sport Club
Stanislav Tripes -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková