Bc. Klára Milatová
Master's thesis
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro vybraný podnikatelský subjekt. Teoretická část práce popisuje teoretická východiska spojená s tvorbou marketingové strategie. Praktická část práce zahrnuje charakteristiku vybraného podniku a analýzu jeho současné marketingové strategie. V závěrečné části práce bude na základě zjištěných informací navržena marketingová strategie a doporučení …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to design a marketing strategy for a selected company. The theoretical part describes the theoretical basis associated with the creation of marketing strategy. The practical part of the work includes the characteristics of the selected company and the analysis of its current marketing strategy. In the final part of the work, based on the information obtained, a marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/xv9rd/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Lucie Meixnerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Perception of Strategy Formulation Process in the Sport Environment and Its Influence on Performance of the Sport Club
Stanislav Tripes -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková