Bc. Klára Milatová

Master's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro vybraný podnikatelský subjekt. Teoretická část práce popisuje teoretická východiska spojená s tvorbou marketingové strategie. Praktická část práce zahrnuje charakteristiku vybraného podniku a analýzu jeho současné marketingové strategie. V závěrečné části práce bude na základě zjištěných informací navržena marketingová strategie a doporučení …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to design a marketing strategy for a selected company. The theoretical part describes the theoretical basis associated with the creation of marketing strategy. The practical part of the work includes the characteristics of the selected company and the analysis of its current marketing strategy. In the final part of the work, based on the information obtained, a marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2020
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lucie Meixnerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné