Matěj Schamberger

Master's thesis

Marketing ve virtuálním prostředí a jeho vliv na spotřebitelské chování hráčů

Marketing in virtual space and Its influence on Players’ consumer behavior.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou faktorů ovlivňujících hráče MMORPG her v roli spotřebitele. Do popředí vyzdvihuje, jak různé faktory ovlivňují spo-třebitelské chování této skupiny, a jaký vliv mají na jejich rozhodování v otázce zakoupení in-game kontentu. Předmětem výzkumu je nabízený in-game kontent v prostředí virtuálních světů MMORPG her, který umožňuje hráčům dále ovlivňovat, definovat …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of factors influencing MMORPG game players in the role of consumers. It brings to the fore how various factors influence the consumer behavior of this group and what influence they have on their decisions regarding the purchase of in-game content. The subject of the research is the in-game content offered in the environment of the virtual worlds of MMORPG games …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
  • Vedúci: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90816