Marketing ve virtuálním prostředí a jeho vliv na spotřebitelské chování hráčů – Matěj Schamberger
Matěj Schamberger
Master's thesis
Marketing ve virtuálním prostředí a jeho vliv na spotřebitelské chování hráčů
Marketing in virtual space and Its influence on Players’ consumer behavior.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou faktorů ovlivňujících hráče MMORPG her v roli spotřebitele. Do popředí vyzdvihuje, jak různé faktory ovlivňují spo-třebitelské chování této skupiny, a jaký vliv mají na jejich rozhodování v otázce zakoupení in-game kontentu. Předmětem výzkumu je nabízený in-game kontent v prostředí virtuálních světů MMORPG her, který umožňuje hráčům dále ovlivňovat, definovat …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of factors influencing MMORPG game players in the role of consumers. It brings to the fore how various factors influence the consumer behavior of this group and what influence they have on their decisions regarding the purchase of in-game content. The subject of the research is the in-game content offered in the environment of the virtual worlds of MMORPG games …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90816
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
- Vedúci: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Michal Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90816
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza chování příslušníků virtuální komunity na YouTube
Vanda Matyščáková -
Identifikace spotřebitelského chování na trhu videoher
Vojtěch Dluhoš -
Budoucnost Gaming Industry v závislosti na UX a chování spotřebitelů při nákupu videoher
David Münster -
Consumer behavior research using data from online games
Vojtěch Kotrba -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Muhammad Usman Riaz -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Role lídrů a podoby hierarchie v prostředí MMORPG guild
Max Záruba