Analýza podmínek pro vznik speciální třídy při malotřídní základní škole. – Bc. Marie Kůgelová
Bc. Marie Kůgelová
Master's thesis
Analýza podmínek pro vznik speciální třídy při malotřídní základní škole.
An analysis of the particular conditions for establishing the special class as a part of the small class primary school.
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce „Analýza podmínek pro vznik speciální třídy při malotřídní základní škole“ je zjistit názory učitelů mateřských škol, učitelů 1. stupně základních škol a rodičů dětí s lehkým mentálním postižením na nabídku škol v systému speciálního školství v regionu, zmapovat zda je potřebné zajistit pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami speciální třídu při málotřídní základní …moreAbstract:
The main goal of a thesis called: „ The analysis of conditions for creation of special class within the small class primary school“ is to find out particular opinions of kindergarden teachers, primary school teachers and parents of mild mental disability children on educational system offering in a system of special school in a region and subsequently to find out, if it is needed to provide for children …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/knqg8/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 5. 2014
- Supervisor: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Pavel Sochor, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Asistent pedagoga v procesu vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Eva Hrnčířová -
Asistent pedagoga ve vzdělávání žáků s mentálním postižením
Barbora ČUPAJOVÁ -
Funkce asistenta pedagoga u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v malotřídní škole
Dana Zouharová Lučeničová -
Role asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Kateřina Pevná -
Role asistenta pedagoga na základní škole u žáků s vybranými specifickými poruchami učení
Lucie Krišalová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná