Návrh obchodní strategie podniku – Bc. Petr Chaloupka, BA (Hons)
Bc. Petr Chaloupka, BA (Hons)
Diplomová práce
Návrh obchodní strategie podniku
Proposal of business strategy of company
Anotace:
Diplomová práce má za cíl ověření stávající obchodní strategie společnosti Stavebniny DEK, a.s. a její případné doplnění či upravení. Dílčí cíle jsou charakteristika nákupního chování na trhu spotřebitelů a trhu firem, identifikace současných a předpokládaných trendů na trhu stavebnin, a v souvislosti s tím identifikace hlavních změn nákupního chování. Práce je členěna do tří částí, teoretické, analytické …víceAbstract:
The aim of the thesis is to verify the current business strategies of the Stavebniny DEK, a.s.company as well as its possible addition or modification. Partial objectives of the thesis include the characteristics of shopping behavior on the consumer as well as corporate markets, the identification of current and anticipated trends in the construction market, and the specification of major changes in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
Zuzana Štěpánková -
Analýza působení konkurence jako faktoru ovlivňující ekonomické chování vybraných subjektů veřejného sektoru
Kateřina Tomášová -
Analýza konkurence autorizovaných prodejců Apple v České republice
Natálie Kubelková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková
Název
Vložil
Vloženo
Práva