Analýza konkorenčního prostředí NONSTOP Reality – Dung NGUYEN THUY
Dung NGUYEN THUY
Bakalářská práce
Analýza konkorenčního prostředí NONSTOP Reality
Analysis of competitive environment NONSTOP Reality
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí realitní kanceláře NONSTOP. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou rozebrány poznatky z oblasti realitních kanceláří, marketingu, marketingového výzkumu a marketingového mixu služeb, analýzy konkurenčního prostředí, Porterova 5-faktorového modelu, mystery shoppingu a dále pak SWOT analýzy. …víceAbstract:
The topic of my thesis is to analyze the competitive environment of NONSTOP real-estate agency. The work is divided into two main parts: theoretical and practical. The first part deals with knowledge of the Association of Realtors, marketing, marketing research and services marketing mix, competitive analysis, Porter's 5-factor model, mystery shopping and then a SWOT analysis. The analytical part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
18018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NGUYEN THUY, Dung. Analýza konkorenčního prostředí NONSTOP Reality. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík