Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů – Bc. Jiří Filip, DiS.
Bc. Jiří Filip, DiS.
Diplomová práce
Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů
Communication Strategy for the Image Recovery of Key Presidential Candidates 2023 Targeted at the First-Time Voter Group
Anotace:
Práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím v rámci politické kampaně prezidentských kandidátů ČR 2023. Práce se zaměřuje na možnosti v rámci nápravy negativní image trojice prezidentských kandidátů s nejvyšší volební prognózou a akceptaci těchto kandidátů v očích prvovoličů. Práce obsahuje výzkum formou ohniskové skupiny v rámci skupiny prvovoličů. Práce ve své projekční části nabízí podněty …víceAbstract:
The work deals with political marketing and its use in the political campaign of the presidential candidates 2023. The work focuses on the possibilities of correcting the negative image of the three presidential candidates with the highest election forecast and the acceptance of these candidates in the eyes of primary voters. The work contains research in the form of a focus group within a group of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FILIP, Jiří. \textit{Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/eyscwr/.
Jak správně citovat práci
Filip, Jiří. Komunikační strategie obnovy image klíčových prezidentských kandidátů 2023 zacílená na skupinu prvovoličů. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Twitter jako komunikační nástroj prezidentských kandidátů během prezidentských voleb v ČR v roce 2023
Anna Rychetská -
Analýza komunikačního stylu prezidentských kandidátů v prezidentských volbách 2012 ve Venezuele
Eva Pavlová -
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Aleš Šenk -
Předvolební prezidentské debaty v ČR: specifika a strategie řízení rozhovoru moderátorů s prezidentskými kandidáty
Petra HANUSOVÁ -
Vliv kontextu na argumentaci: případová studie debat prezidentských kandidátů
Denis Kubíček -
Komparace komunikačních kampaní kandidátů v prezidentských volbách 2013.
Dana Kultová -
Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013
Tomáš Mirzajev -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková