Event marketing v konkrétní firmě – Kristýna KUČEROVÁ
Kristýna KUČEROVÁ
Bachelor's thesis
Event marketing v konkrétní firmě
Event marketing in a specific company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na event marketing a jeho aplikování v praxi. Cílem této práce bylo vytvoření eventu pro konkrétní firmu. V teoretické části je definován event marketing, dále jeho propojení s jinými nástroji komunikačního mixu, jsou zde popsána jeho různá dělení a definován event controlling. Poté je teoreticky popsáno jako event vytvořit a na závěr teoretické části jsou popsány …viacAbstract:
This bachelor thesis is aimed on the event of marketing and it´s practice aplication. Target for this thesis was creation of event for specific company. In theoretical part of the thesis is defined event of marketing, further it´s conection with another tools of communication mix, there are described it´s different divisions and defined event of controlling. Then there is theoretically described, how …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČEROVÁ, Kristýna. Event marketing v konkrétní firmě. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing v konkrétní firmě
Kristýna KUČEROVÁ -
Spokojenost zaměstnanců firmy Dřevo trust, a.s. s firemním informačním systémem
Milan Pavlík -
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci společnosti Broker Trust, a.s.
Gabriela Nemetzová -
Optimalizace portfolia podílových fondů ve společnosti Broker Trust, a.s.
Lucie Čiklová -
Implementace systému CRM ve společnosti Dřevo Trust a.s.
Petr Staněk -
Marcela Zemanová, František Thun-Hohenstein (1809-1870). Biografie šlechtice v kontextu proměn společnosti 19. století. Předkládaná disertační práce je první ucelenou biografií hraběte Františka Thun-Hohensteina (1809-1870), jednoho z nejdůležitějších představitelů českého uměleckého života 2. třetiny 19. století. Práce sleduje dva hlavní okruhy zájmu. Prvním je Thunova soukromá sféra, kde se zabývá jeho dětstvím, výchovou, vzděláním a cestováním v kontextu rodinných strategií. Nejdůležitějším momentem je pak Thunův mesaliační sňatek.který uzavřel roku 1846 a jehož následkem pozbyl jako prvorozený dědické právo na rodinný fideikomis.Druhou linií, kterou práce sleduje, je veřejné působení Františka Thuna. Jsou zmíněny Thunovy aktivity v sociální a filantropické oblasti a jeho politická kariéra v době předbřeznové a během revoluce roku 1848. Největší pozornost však autorka věnuje Thunově činnosti v oblasti výtvarného umění a památkové péče.
Marcela ZEMANOVÁ