Metody analýz sociálních sítí pro podporu CRM – Alina Burkova
Alina Burkova
Diplomová práce
Metody analýz sociálních sítí pro podporu CRM
Social Networks Analysis Methodologies for CRM Support
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh na použití aplikace, která umožnuje analyzovat data ze sociálních sítí a využít výsledky analýz k různým marketingovým aktivitám a podpoře CRM. K vytvoření návrhu na použití aplikace je nutné načerpat teoretické znalosti z oblastí CRM a zejména sociálního CRM. V teoretické části jsou popsány principy sociálního CRM a toho, jaký má v současnosti význam pro …víceAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to represent a way to use an application that allows to analyze data from social networks and to use the results of analyzes for various marketing activities and CRM support. It is necessary to acquire theoretical knowledge from CRM field, and especially social CRM, to create a manual for application usage. In the theoretical part of this work, the principles …víceKlíčová slova
scrapping RapidMiner sociální sítě Twitter text mining analýza sentimentů Sociální CRM
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75183
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2019
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Admir Izič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75183
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Praktické možnosti analýzy textových dat se zaměřením na analýzu sentimentu a vizualizaci
Alena Frydrychová -
Filmové titulky: žánry a sentiment
Vít Šebestík -
Sentiment Analysis with Linguistic Knowledge
Pavlína Klimešová -
Zlepšení poznatků o produktech pomocí analýzy sentimentu recenzí zákazníků
Jana Dudášová -
Sentiment analysis in correspondence experiments
Adam Cihlář -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Projects related to the SDGs and the response generated on social networks: analysis of the World Economic Forum profile on Twitter over the selected time period
David KLIKA