Alina Burkova
Master's thesis
Metody analýz sociálních sítí pro podporu CRM
Social Networks Analysis Methodologies for CRM Support
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh na použití aplikace, která umožnuje analyzovat data ze sociálních sítí a využít výsledky analýz k různým marketingovým aktivitám a podpoře CRM. K vytvoření návrhu na použití aplikace je nutné načerpat teoretické znalosti z oblastí CRM a zejména sociálního CRM. V teoretické části jsou popsány principy sociálního CRM a toho, jaký má v současnosti význam pro …moreAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to represent a way to use an application that allows to analyze data from social networks and to use the results of analyzes for various marketing activities and CRM support. It is necessary to acquire theoretical knowledge from CRM field, and especially social CRM, to create a manual for application usage. In the theoretical part of this work, the principles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75183
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2019
- Supervisor: Jan Pour
- Reader: Admir Izič
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75183
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Praktické možnosti analýzy textových dat se zaměřením na analýzu sentimentu a vizualizaci
Alena Frydrychová -
Filmové titulky: žánry a sentiment
Vít Šebestík -
Sentiment Analysis with Linguistic Knowledge
Pavlína Klimešová -
Zlepšení poznatků o produktech pomocí analýzy sentimentu recenzí zákazníků
Jana Dudášová -
Sentiment analysis in correspondence experiments
Adam Cihlář -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Projects related to the SDGs and the response generated on social networks: analysis of the World Economic Forum profile on Twitter over the selected time period
David KLIKA