Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS, a. s. – Monika Štěpánová
Monika Štěpánová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS, a. s.
Marketing and Business Strategy for company DELONG INSTRUMENTS a.s.
Abstract:
Bakalářská práce se zaobírá tvorbou marketingové a obchodní strategie pro firmu Delong Instruments a.s. V první části je vypracována literární rešerše, kde se nachází základní pojmy vztahující se ke zvolenému tématu. V další části je zana-lyzováno vnější a vnitřní prostředí pomocí STEPE a 3C analýzy. Byla také použita analýza 4P k prozkoumání vnitřního prostředí. V práci bylo také provedeno do-tazníkové …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the creation of marketing and business strate-gies for the firm Delong Instruments a.s. In the first part of the thesis there is a literary research, where the basic terms related to the chosen topic are found. The next part analyzes the external and internal environments using STEPE and 3C analysis. 4P analysis was also used to investigate the internal environment. A …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Urbánková, DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPÁNOVÁ, Monika. \textit{Návrh marketingové a~obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS, a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ez5uhv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
Strategic analysis of Mercedes Benz AG: The electric vehicles' EQ category
Michela Galetti -
Economic analysis of Nepal Oil Corporation
SARASWATI DAHAL -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Strategic analysis of Mercedes Benz AG: The electric vehicles' EQ category
Michela Galetti