LOHAS a iniciace hodnotové společnosti na pozadí green marketingu – Ing. Ludmila Koubová
Ing. Ludmila Koubová
Master's thesis
LOHAS a iniciace hodnotové společnosti na pozadí green marketingu
LOHAS, green marketing and initiation of the value society
Anotácia:
Diplomová práce se bude zabývat celospolečenským fenoménem LOHAS. Jde o životní styl udržitelnosti a zdraví. Bude popsáno, na pozadí jakých společenských změn se tito lidé vyvinuli, a co jejich přítomnost znamená pro společnost jako takovou. Hlavním tématem bude, LOHAS a environmentální hodnoty, a zda změna hodnot demonstrována prostřednictvím změny konzumních návyků může vést k proměně společnosti …viacAbstract:
This thesis is all about a social phenomenon called LOHAS, acronym for Lifestyle of Health and Sustainability. It will describe the social changes persons named LOHAS have evolved and what their presence means for the entire society. LOHAS and environmental values; the main focus will be whether the change of values in terms of wealth and product consumption will lead to a more sustainable society …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/czeom/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová -
Green marketing
Michael Lerch -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Udržitelnost v designu vs. greenwashing v praxi současných výrobců a značek
Jana Mašková -
Greenwashing a zneužívání mezer v reportingu o udržitelnosti
Jan Viktor Kubánek -
Greenwashing
Nela Jana Křížková -
Biopotraviny - trend v gastronomii jako běžná součást životního stylu LOHAS
Anna Tejbusová