Ing. Miroslav Binar

Diplomová práce

Využití komunikačního mixu jako nástroje propagace výrobků středně velkého podniku

The usage of communications mix as the instrument for promotion of products of a middle-sized company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na bližší poznání komunikačního mixu, jakožto nedílné součásti propagace výrobků či služeb. Popisuje nejen způsob, jakým je komunikační mix využíván, ale zabývá se rovněž jeho jednotlivými součástmi, mezi které patří reklama, public relations, podpora prodeje, přímý marketing a osobní prodej. Každé této součásti je věnována samostatná kapitola, ve které je uvedena jejich …více
Abstract:
The aim of my diploma thesis is to explore the communication mix as an integral part of products an services promotion. The thesis describes not only how the communication mix is used but it also concerns the single element of the communication mix. Among these elements belong advertisement, public relations, sales promotion, direct marketing and personal selling. Separate chapters deal with every …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
  • Oponent: Ing. Petr Vaškovic

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní