Využití komunikačního mixu jako nástroje propagace výrobků středně velkého podniku – Ing. Miroslav Binar
Ing. Miroslav Binar
Diplomová práce
Využití komunikačního mixu jako nástroje propagace výrobků středně velkého podniku
The usage of communications mix as the instrument for promotion of products of a middle-sized company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na bližší poznání komunikačního mixu, jakožto nedílné součásti propagace výrobků či služeb. Popisuje nejen způsob, jakým je komunikační mix využíván, ale zabývá se rovněž jeho jednotlivými součástmi, mezi které patří reklama, public relations, podpora prodeje, přímý marketing a osobní prodej. Každé této součásti je věnována samostatná kapitola, ve které je uvedena jejich …víceAbstract:
The aim of my diploma thesis is to explore the communication mix as an integral part of products an services promotion. The thesis describes not only how the communication mix is used but it also concerns the single element of the communication mix. Among these elements belong advertisement, public relations, sales promotion, direct marketing and personal selling. Separate chapters deal with every …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pyjpn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Vaškovic
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró