Jiří Benedikt

Bakalářská práce

Vnímání značek studenty českých vysokých škol

Perceived brand value among students of Czech universities
Anotace:
Vnímaná hodnota značky je tvořena její aktivní i pasivní znalostí,vnímanou kvalitou, zákaznickou věrností značce a dalšími složkami. Spolu s dalšími asociacemi a hodnocení jsou v této práci zkoumány čtyři české a čtyři zahraniční značky mezi studenty českých vysokých škol. Cílem je porovnat a zhodnoti výsledky značek z různých kategorií a najít jejich silné a slabé stránky
Abstract:
The perceived brand value consists of brand's recall and recognition, perceived quality, customer loyalty to the brand and other factors. These factors, together with other associations and values are researched in this thesis on four Czech and four foreign brands among students of Czech universities. The aim is to compare and evaluate results of the research of brands in different branches of business …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
  • Vedoucí: Libuše Kališová
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/11413

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management