Vnímání značek studenty českých vysokých škol – Jiří Benedikt
Jiří Benedikt
Bachelor's thesis
Vnímání značek studenty českých vysokých škol
Perceived brand value among students of Czech universities
Anotácia:
Vnímaná hodnota značky je tvořena její aktivní i pasivní znalostí,vnímanou kvalitou, zákaznickou věrností značce a dalšími složkami. Spolu s dalšími asociacemi a hodnocení jsou v této práci zkoumány čtyři české a čtyři zahraniční značky mezi studenty českých vysokých škol. Cílem je porovnat a zhodnoti výsledky značek z různých kategorií a najít jejich silné a slabé stránkyAbstract:
The perceived brand value consists of brand's recall and recognition, perceived quality, customer loyalty to the brand and other factors. These factors, together with other associations and values are researched in this thesis on four Czech and four foreign brands among students of Czech universities. The aim is to compare and evaluate results of the research of brands in different branches of business …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/11413
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedúci: Libuše Kališová
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/11413
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Albina Salakhutdinova -
Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa
Alexandra Tančáková -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Nastassia Fedaruk -
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev