Marketingová komunikace v neziskové organizaci – Ing. Martin Barták
Ing. Martin Barták
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v neziskové organizaci
Marketing communication in non-profit organization
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a neziskové organizace. V první teoretické části se rozebírá samotný marketing, dále marketingový mix a komunikační mix. Ve druhé části se zabývá neziskovými subjekty, fundraisingem a lobbingem. Praktická část je o konkrétním nadačním fondu Dobrý anděl, kde se podrobněji sleduje jeho marketingová komunikace a cíle. Výsledkem práce je zjistit, zda má …víceAbstract:
This thesis focuses on a marketing communication and non-profit organizations. First part is about the marketing itself and then what is marketing mix and communication mix. The second part explains what is non-profit organization, fundraising and lobbying. The practical part is about a specific non-profit organization Dobry andel (Good angel), which is then analysed to see how it uses marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o88cg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Kroky Dobra z. s.
Alina Primakova -
Neziskové organizace a média
Veronika Nováková -
Sociální sponzoring organizace Zdravotní klaun v rámci komunikace Škoda Auto
Marina Daniela Hanková -
Hodnocení hospodaření neziskové organizace
Nikola Novotná -
Neziskové organizace a místní samospráva v Orlové
Karolína Lančová -
Nestátní neziskové organizace a jejich pomoc obci České Budějovice při řešení krizových situací
Denisa ADAMOVÁ -
Marketingová komunikace nadace DOBRÝ ANDĚL
Stepanka Andraskova -
Marketingová komunikace neziskových organizací
Klára Machalová