Bc. Pavla Valentová

Diplomová práce

Vliv jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na specifické cílové skupiny

Influence of different communication tools mix to specific target groups
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na cílové skupiny. V práci jsou představeny kampaně firem působící na území české republiky a jejich dopady. Na základě průzkumu byly potvrzené tři hypotézy: První hypotéza, byla potvrzena částečně, mladí lidé upřednostňuji moderní komunikační technologie, ale s podporou televizní reklamy. Druhá hypotéza je potvrzena, návratnost …více
Abstract:
The diploma work deals with an impact of particular communication mix tools on a different target Groups. There are presented marketing companies operating in Czech Republic and their impact. The executed research supports following hypothesis: First one was approved partially, that young people prefer a modern communication technologies alongside with support of TV advertisement. The second one is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní