Digitalization and its impact on business processes: a case study of skybridge's salesforce implementation – Zhanat Kanatbekov
Zhanat Kanatbekov
Diplomová práce
Digitalization and its impact on business processes: a case study of skybridge's salesforce implementation
DIGITALIZACE A JEJÍ VPLYV NA OBCHODNÍ PROCESY: PŘÍPADOVÁ STUDIE IMPLEMENTACE SALESFORCE V SKYBRIDGE
Anotace:
Koncept digitální transformace má významný dopad na mnoho aspektů podnikového sektoru i celé společnosti. Digitální transformace označuje proces začleňování a osvojování digitálních technologií s cílem vytvářet nové nebo měnit stávající podnikové postupy, komodity, vybavení a interakce se spotřebiteli. Systémy řízení vztahů se zákazníky (CRM) jsou považovány za klíčovou technologii, která usnadňuje …víceAbstract:
The concept of digital transformation has a significant impact on multiple facets of both the corporate sector and society. Digital transformation refers to the process of incorporating and assimilating digital technologies to generate novel or alter existing corporate procedures, commodities, amenities, and consumer interactions. Customer relationship management (CRM) systems are regarded as a pivotal …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92579
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2024
- Vedoucí: Soňa Karkošková
- Oponent: Ota Novotný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KANATBEKOV, Zhanat. \textit{Digitalization and its impact on business processes: a case study of skybridge's salesforce implementation}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ezjhht/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92579
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data a analytika pro business
Práce na příbuzné téma
-
Integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu
Tomáš Tieze -
Integrace moderních technologií do výuky matematiky na základních školách
Jakub Dvořák -
Inovavace předmětu Informační a komunikační technologie na základě integrace LMS do výuky
Jiří PLACHÝ -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
ERP system, new trends, processes of system selection, sales, implementation and support
David Duranti -
Selected Technologies of Car Marketing and Sales
František Horký -
Selected Technologies of Car Marketing and Sales
František Horký -
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková