Bc. Iva Krušinová

Master's thesis

Využití nástrojů politického marketingu v 1. Přímé prezidentské volbě v ČR

Analysis of policy marketing tools during 1st Presidential campaign in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zmapováním využitých nástrojů politického marketingu během první přímé volby prezidenta v ČR v roce 2013. Práce je rozdělena na dvě části. První část vysvětluje teoretická východiska dané problematiky. Následuje deskripce a analýza průběhu kampaní jednotlivých kandidátů a jejich financování. V závěrečném shrnutí je provedena komparace a evaluace zjištěných poznatků.
Abstract:
The diploma thesis deals with mapping the use of tools of political marketing during the first direct presidential election in the Czech Republic in 2013. The thesis is divided into two parts. The first part clarifies the theoretic solutions of the given issues. A description and analysis of the course of the campaigns of the individual candidates and their funding fol-lows. The conclusion of the thesis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Marek Pavlík, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Administration