Bc. Magdalena Ragauerová

Diplomová práce

Volba prezidenta 2013 /dopad volebních kampaní

Presidental election 2013/effect of election compaigns
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na použité marketingové nástroje v přímých prezidentských volbách v roce 2013. Jejím tématem jsou kandidáti 2. kola prezidentských voleb Miloš Zeman a Karel Schwarzenberg. Diplomová práce popisuje volební kampaně obou kandidátů. Po deskripci použitých marketingových nástrojů ve volebních kampaních, nástroje analyzuje, srovnává, a hodnotí jejich efektivitu včetně finančně …více
Abstract:
The thesis focuses on the marketing tools used in the direct presidential election in 2013. The theme of the candidates of the 2nd round of the presidential elections Milos Zeman and Karel Schwarzenberg. The thesis describes the electoral campaigns of both candidates. After the description of the marketing tools used in election campaigns , the tool analyzes, compares and evaluates their effectiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace