Rozvoj a podpora komunikační schopnosti u chlapce s autismem v předškolním věku – Bc. Kamila Havlíková
Bc. Kamila Havlíková
Bakalářská práce
Rozvoj a podpora komunikační schopnosti u chlapce s autismem v předškolním věku
Development and support of communication skills of a boy with autism in preschool
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem a podporou komunikační schopnosti u chlapce s autismem. Práce obsahuje teoretickou část rozloženou do dvou kapitol a praktickou část zastřešující jednu kapitolu s výzkumným šetřením. První kapitola teoretické části se zabývá poruchami autistického spektra včetně charakteristické triády diagnostických kritérií autismu. Druhá kapitola se věnuje komunikaci, narušení …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on development and support of communication skills of a boy with autism in preschool. The thesis includes theoretical part consisting of two chapters and practical part covering one chapter with research. The first chapter of the theoretical part is about autistic spectrum disorders, including the characteristic triad of autism diagnostic criteria. The second chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uouun/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace při vzdělávání žáků s mentálním postižením
Lucie PAPRSKÁŘOVÁ -
Užití systému augmentativní komunikace u žáka s poruchou autistického spektra
Dana Vrbová -
Využití technických pomůcek a aplikaci alternativní či augmentativní komunikace v podmínkách základního vzdělávání
Jana PETERKOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace ve speciálních školách
Kateřina HOLUBOVÁ -
Alternativní komunikace ve vzdělávání žáků s postižením
Lucie Šuchmová