Petra Pellarová
Diplomová práce
Dialog v pedagogickém procesu
The dialog in the pedagogical process
Anotace:
Práce se zabývá procesem učení z hlediska mé vlastní zkušenosti. Vedla jsem hodiny pohybové výuky na dvou základních školách – v přípravné třídě a třídách prvních. Inspirací pro mou práci mi byly zkušenosti získané v rámci dialogického jednání, které jsem načerpala na Katedře autorské tvorby a pedagogiky. Mým záměrem bylo si ověřit, že tyto dispozice mohou být jedním z možných předpokladů pedagogické …víceAbstract:
The given master’s thesis deals with the process of learning which is basedon my own experience. I have taught the movement education in two primary schools, one time in a preparatory class and another in a first class.The experience of acting with inner partner attained at the Departmentof Authorial Creation and Pedagogy has been inspiring. During the classes I have used this predisposition to confirm …víceKlíčová slova
dialogKlíčová slova
pedagogické dovednostiKlíčová slova
pohybKlíčová slova
vývojová psychologieKlíčová slova
herecká improvizaceKlíčová slova
tanecKlíčová slova
dialogická jednání
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9820
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Jiří LÖSSL
- Oponent: Petra OSWALDOVÁ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 8. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Herectví se zaměřením na autorskou tvorbu a pedagogiku
Práce na příbuzné téma
-
Motorické dovednosti dětí s vývojovou dysfázií
Eliška Procházková -
Motorické dovednosti žáků se zrakovým postižením v předškolním věku
Lucie SOBKOVÁ -
Jednání s vnitřním partnerem a cesta k dialogu
Marcela Šiková -
"Pohyb, tanec a hudba jako motivační prostředek k výtvarným činnostem u dětí v mateřské škole."
Barbora HOLCOVÁ -
Tanec a pohyb v psychoterapii
Dominika Bürgerová -
Tanec, pohyb, fotografie
Benjamin Peguero