Návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o. – Ondřej Lidmila
Ondřej Lidmila
Bachelor's thesis
Návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o.
The draft strategy of entrance on Slovak market for company ADCALL systems s.r.o
Abstract:
Lidmila, O., Návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Hlavním tématem této práce je návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o. Práce má dvě části -- Literární přehled a Výsledky. V literárním přehledu jsou na základě studia odborné literatury sumarizovány poznatky související …moreAbstract:
The main topic of thesis is draft strategy of entrance on Slovak market for company ADCALL systems s.r.o. Thesis has two parts - Literary review and Results. In Literary review is summarized issues relating to the topic of thesis and it is made in the basis of study of scientific publications. Second part - Results is based on internal analysis of company ADCALL systems s.r.o. and external analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Renata Kučerová, Ph.D.
- Reader: Miloš Žila, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LIDMILA, Ondřej. \textit{Návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ezysyi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková -
An annotated translation of a previously untranslated non-literary English text into Czech and text analysis
Martin RUDZKI -
Vstup již zavedené firmy na slovenský trh
Sebastian Wolf
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights