Komunikační kompetence jako součást profesního profilu vychovatele žáka se speciálními potřebami – Bc. Hana BLAHOVÁ
Bc. Hana BLAHOVÁ
Master's thesis
Komunikační kompetence jako součást profesního profilu vychovatele žáka se speciálními potřebami
Communication competence as part of the tutor's professional profile
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na komunikační kompetenci vychovatelů pracujícími s žáky se speciálními potřebami. V teoretické části jsou vysvětleny kompetence vychovatelů, jejich působení ve školní družině a školním klubu, druhy komunikačních kanálů a způsobů komunikace. V empirické části je představen výzkumný vzorek žáků, jejich preferované způsoby komunikace a schopnosti jejího správného užívání. …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the communication competencies of educators working with pupils with special needs. The theoretical part explains the competencies of educators, their work in the school group and school club, types of communication channels and methods of communication. The empirical part presents a research sample of pupils, their preferred ways of communication and their ability …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAHOVÁ, Hana. \textit{Komunikační kompetence jako součást profesního profilu vychovatele žáka se speciálními potřebami}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/f03qm3/.
Jak správně citovat práci
BLAHOVÁ, Hana. Komunikační kompetence jako součást profesního profilu vychovatele žáka se speciálními potřebami. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Management of leisure time activities / Management of leisure time activities
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
komunikační kompetence jako součást profesního profilu sociálního pedagoga
Klára SOUČKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva