Tvorba, využití a inovace studijního textuCreation, use and innovation study text – Marcela Vokáčová
Marcela Vokáčová
Bachelor's thesis
Tvorba, využití a inovace studijního textuCreation, use and innovation study text
Abstract:
Práce se v první části zabývá problematikou tvorby odborného textu, jejími pravidly a zása-dami. Navazuje analýza kurikulárních dokumentů. Tato část je založena na literárních rešerších, analýze odborné literatury. Druhá část vychází z odborného textu autorky bakalářské práce (In: Hanykýř, Vladimír a kol. Keramika. [Plzeň]: Plzeňský kraj, ©2011. 256 s. ISBN 978-80-86821-63-4), který je určen a využíván …moreAbstract:
Working with the first part deals with the creation of an academic text, its rules and principles. Followed by the analysis of curricula. This section is based on a literature review, analysis of the literature. The second part is based on the expertise of the author of the text of the thesis (In: Hanykýř , Vladimir et al. Ceramics. [ Plzeň ] : Pilsen Region, © 2011. 256 pp. ISBN 978-80-86821-63-4 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2013
Identifier:
http://theses.cz/id/f04wxa/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2014
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOKÁČOVÁ, Marcela. \textit{Tvorba, využití a inovace studijního textuCreation, use and innovation study text}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Masarykův ústav vyšších studií. 2013. Available from: https://theses.cz/id/f04wxa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Theses on a related topic
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Systém duálního vzdělávání a možnosti jeho uplatnění ve středním odborném vzdělávání
Leoš Kočička -
Vliv distanční výuky na učitele odborného výcviku a na žáky střední odborné školy
Lenka Špičková -
Střední odborné vzdělávání v Kambodži: zvyšování kvality zemědělských oborů
Kristina Heráková -
Výuka práva na střední odborné škole
Monika Nováčková -
Vzdělávání žáků s mentální retardací na střední odborné škole
Zuzana Sedláková -
Vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra z pohledu učitelů střední odborné školy
Monika Otavová -
Keramika v interiéru
Kamila ŠŤASTNÁ