Meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s. – Lenka BAHELKOVÁ
Lenka BAHELKOVÁ
Bachelor's thesis
Meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s.
Measuring client satisfaction with products and services offered by Dexia Banka Slovensko, a. s.
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s. na základe dotazníkového šetrenia. Bakalárska práca je rozdelená na dve časti, a to na teoretickú časť a praktickú časť. V teoretickej časti sú popísané hlavné časti témy, ktoré boli získané z odbornej literatúry. Praktická časť je zameraná na konkrétnu banku ? Dexia banku Slovensko …moreAbstract:
The aim of this work is to measure client satisfaction with products and services offered by Dexia Banka Slovensko, a. s. based on market research conducted mainly through questionnaires. The work is divided into two parts, the theoretical and the practical. The theoretical part describes the main underlying theme for which the relevant material was obtained from various academic literature. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2010
Identifier:
17867
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAHELKOVÁ, Lenka. \textit{Meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/f0oevs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAHELKOVÁ, Lenka. Meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Lojalita zákazníka a jeho hodnoteie spokojnosti v podniku služieb
Júlia Ligasová -
Analýza marketingovej stratégie a spokojnosti zákazníka spoločnosti Emirates Airlines
Soňa Valová -
Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o.
Barbora OBEŠLOVÁ -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Produkty a služby pro prémiové klienty banky
Matěj Čermák -
Finanční produkty a služby českých bank pro municipality
Lamberta Bendlová -
Bankovní produkty a služby pro živnostníky a menší podniky
Iveta Glončáková -
Bankovní produkty a služby pro živnostníky
Jan Smolík